Far away

Efter som Nöt 1 inte ska vara hemma på ett tag, är det nu jag Nöt 2 som får stå för inläggen. Jag vet ju hur det kommer låta annars...

Igår var dej ju första april, jag har alltid älskat den dagen. Det har helt plötsligt blivit vår, alla blir så glada och framför allt man får lura folk. Jag ska väl erkänna att jag tycker det är kul att driva med folk, och ofta får höra att man är den som kommer med alla knäppa ideer. Därför anser jag att att första april är den perfekta dagen för mig (:


Och så vill jag passa på att gratta vårat eget lilla aprilskämt, min engelskalärare som fyllde hela 59 år igår, bara 6 år kvar till pension, GRATTIS PER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0