SO is the shiet

Vi måsta ha den coolaste So-läraren. Alla har respekt för henne tom.dom som skiter fullständigt i att lyssna på andra lärare. Enligt henne finns det inget som heter "Bögigt" ( en lektion handlade nästan bara om homosexuella fast vi hade goegrafi :) fördommar är det värsta hon vet, och en sak till hon ÄLSKAR Andreas Lundsted i Alcasar,och Magnus Karlsson är hennes egen lilla ögonsten.

Vi hade bara en liten stund kvar av lektionen när vi av någonanledning kom in på bögar. Skulle inte förvåna mig det var killarna som fick oss till det. Efter mycket prat började vi prata om Alcasar.Hon chokade nog hela klassen när hon sa att hon var deras största fan, ja som ni kanske förstår trodde vi inte på henne först, men efter en hel del argumentationer forstod vi att hon menade allvar. Jag som satt ganska långt fram i klassrummet denna dag var livligt med disskusionen, och efter ett tag fick ur mig:

- Men Andreas han är ju rätt snygg!

Fösta gången jag fick se min SO-lärare förvånad.

Iaf lektionen tog slut och det roliga kom först efter några dagar.

SO-läraren: - Jag var och kollade på Alcasar i helgen.
Jag: Jaha, var dom bra då?
SO- läraren: - Jaa då, lika bra som vanligt, (med en belåten min)

Hon böjer sig fram och sänker rösten en aning samtidigt som hon blinkar mot mig.
Nästa gång jag träffar honom ska jag berätta att han går hem hos tjejerna i den här klassen.

Gör det du kära SO-lärare, jag väntar med spänning på hans reaktion. Synd bara att han inte tänder på mig..

Kommentarer
Postat av: SO-läraren

Sånt är livet. Borde kanske skriva SO är livet :)

2009-05-05 @ 19:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0