...

Ja då kanske det var dags för mig Nöt 2 (älskar mitt namn) att skriva nått här. Som ni kanske märkt skriver vi om livets alla ljusa stunder här ^^ Jag tänkte berätta om en sak, som hände för några veckor sen. Å snälla döm mig inte för detta.

Killen hette tobbe, och vi hade pratat i flera månader på msn men ännu inte träffat varandra. Vi pratade om allt mellan himmel och jord den här dagen,  när han helt plötsligt frågade om jag ville se något. Jaha ska han vara pervo nu var min första tanke. Men visst, snäll som jag är svarade jag naturligt vis Ja. När jag fick se var det var, blev jag smått förvånad. Han hade tagit en bild på mig när jag satt i min vita soffa. Över mitt huvud hade han gjort ett hjärta och skrivit sitt namn med stora bokstäver. Dom flesta som läser detta kanske skulle tycka " åh vad gulligt gjort" men jag är annorlunda. Min första tanka var hämd! Inte skulle han ta bilder på mig och sen göra om dom i paint. Jag letade igenom mina mottagna filer och hittade en helbild på honom, perfekt tänkte jag. Jag började med att rita rosa underkläder på honom. Ja ni har förstått, han skulle bli transa. Jag fortsatte å snart var han klar med blonda lockar å lite lagom håriga ben. Jag beundrade stolt mitt verk å skyndade mig att skicka. Jag kan helt ärligt såga att jag kände mig smart, jag menar vilken bra ide jag fått som kom på detta. Efter att ha sett bilden sa han väl inte så mkt, och det blev inte så mycket mer pratat den kvällen.
Några dagar senare efter att han tittat lite för mkt i flaskan, fick jag veta att han blivit riktigt ledsen å kände sig besviken. Gissa vem som kände sig dum. Men jag bad iaf om ursäkt, stolt.

Men jag blev snabbt förlåten, jag pratade med honom senast igår. Och på lördag väntar bio. Vem vet kanske har jag uppfunnit den nya raggningsmetoden. Transa folk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0