Massage

NU är det kanske min tur att skvallra lite om min kära blogg vän.. 

Hon ringde igår och var lite orolig, hon skulle vara hos sjukgymnasten klockan 10 nästa morgon något hon aldrig varit hos förr. Det största problemet var inte att hon hade ont nej, det värsta var ju att hon skulle till en manlig sjukgymnast. OCH självklart skulle han vara en gubbe på 60+ med flint. (Hon kan vara lite dömande ibland)

Hon ringde mig idag och berättade hur det gått:

- Hur gick det hos sjukgymnasten nu då?

- Jo det var helt okej.
 
- Men berätta var gubben läskig?!
 
- Haha gubbe! Jag fick den snyggaste killen på hela mottagningen! och vet du va, mitt huvud var nästan mellan hans ben!

- Okej?

- Ja han var snygg iaf, och när jag skulle gå, skakade vi hand och jag tror nästan han blinkade åt mig!


Jaha min kompis ska alltid vara den som har tur... (Är det bara jag som undrar om det verkligen var till sjukgymnasten hon gick?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0