Skvaller om "Nöt 2"

Ibland förstår jag mig inte på min kompis (även kallad "Nöt 2").

Hon skrev ju tidigare ett inlägg om hennes "transa-situation". Alltså, när man får en kärleksförklaring på bild, ska man verkligen skicka tillbaka en bild på honom som en transa?

En annan kille som hon känner hade skrivit på sitt pm på msn: "Du är min vän hennes namn *gladgubbe*". En annan skulle ju bli smickrad o glad, iaf jag. Men inte hon inte, nej nej. Hon blev istället vansinnig o skrev hotfullt till den där stackars killen att han skulle ta bort texten. Om det inte hade vart för mig, som tvingade henne att be om ursäkt, vet jag inte hur det skulle ha gått.

Ännu en annan kille hade lagt ut en bild på henne på bildagboken.se där han skrev att han hade haft det kul med denna underbara tjej på bion. Det första den här nöten gjorde va att ringa till mig o säga hur töntig han va. Liksom, är hon aldrig nöjd?

Men sen hände det omöjliga! Hon blev nöjd! Hur, undrar ni? Jo, det ska jag berätta.
Ännu en annan kille *suck* hade skrivit till henne på msn. Där hade han skrivit, "det står en häst utanför ditt fönster!".
Det tyckte hon va jätte gulligt, liksom okej? Enligt henne hade han humor o va söt. Det räckte tydligen.

Så om ni vill ragga på "Nöt 2" så ska ni skriva till henne att det står en häst utanför hennes fönster. Hon kommer smälte som en isglass i solsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0