...

Det var ju ett tag sen man skrev något här, helt ärligt har vi inte haft tid och teknikern Jouline har lyckats med att krascha sin dator ^^ Men det är bara att ta nya tag. Jag tänkte skriva om en ganska rolig sak som hände idag..

Varje år i skolan har vi en musiltävling som kallas för Music Contest, varje klass framför sitt eget bidrag med sång och olika instrument. Man får välja en känd låt och byta ut texten, låten som vi valde var Hot and Cold med Katy Perry och omgjorde hette den "Nu sticker vi snart" mycket bra fantasi där.
Iaf var det våran tur att uppträda, och vi som spelade instrument fick gå in först. Vi tyckte det känndes lite konstigt att gå upp på scenen, samtidigt som låten Im a barbie girl spelades för fullt. När vi väl börjat spela och våra andra klasskompisar börjar sjunga, haö man knappt vad sjunger utan snarare som det står 5 stycken och mumlar någon förbannelse. I det läget börjar killen som spelar trummer bli mer och mer nervös. Han kollar på mig med vettskrämd blick och försöker tränga fram ett leende men ser snarare  ut som ett stelt lik. Jag vet inte vad som händer sen, men helt plötsligt börjar killen skrika hysteriskt " Men Sjung då för i HELVETE!"

Ja ni kan ju nog räkna ut själva vilken plats vi hamnade på i tävlingen. Senare fick jag också reda på att  en kille i klassen, sprungit tillbaka till skolan för enligt honom "pallade" han inte att vara med.

Jag börjar helt seriöst undra om min klass är lite speciell?

Ifall MLA läster detta och blir lite nyfiken, så är Trummisen = DASKA

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-21 @ 16:57:27
Postat av: MLA

Läser alltid! Men du vet även att om det inte gick så bra är ni ändå vinnare i mina ögon! Änglarna!

Hade fått förhandsinfo om trummisen förut ;)

Varför är du sjuk?

2009-05-21 @ 16:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0