Ännu en efterhängsen kille

Som jag tidigare har skrivit så är ju Nöt 2 väldigt eftertraktad av killarna (dock inte den typen som hon önskar)
I alla fall så hade hon vart hemma hos en kille o lite sådär oskyldigt ni vet kollat igenom bilderna på hans dator. Där hittade hon av förskräckelse en bild på henne, en bild där hon ansåg själv att hon såg hemsk ut. Så hon radera bilden o åkte nöjd hem därifrån.

Jag o Nöt 2 i telefon en annan dag.

Nöt 2: Du vet det där om att jag raderade en bild på mig på killens namn dator?
Jag: Joo, ja, det vet jag.
Nöt 2: Han hade tydligen fått den bilden av en kompis, o jag glömde radera den från hans mottagna filer!
Jag: Jaha? Och?
Nöt 2: Han sa idag att han hade skrivit ut bilden på en stor plansch o satt upp i sitt rum.
Jag: Skulle det inte vara bättre med en playboy-tjej där?

Det slutade med att Nöt 2 blev rasande o skällde ut den här stackars killen o försökte övertala honom att ta ner planschen. Hon lugnade inte ner sig förräns han förklarade att hans rum ändå va så stökigt att ingen får gå in där. Jaa, men då är det ju lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0